Minnakpopus kesinlikle. Ben 13. Haftamda ilk detaylı ultrasona girdim geçen hafta, 20. Haftada tekrar gireceğim, doktor tatlı meyve vs yemenin bilinenin aksine istenmeyen bir durum oldugunu söyledi bana da. Bebek cok kıpır kıpır oldugu için tüm organların vs bakılması güçleşiyormuş. Normal kontrollerde belki evet ama detaylıda öncesinde doktora sormakta fayda var.