Hgezer aryasal3429 gecikme değil erken olmuştu benim 16 nisan adet başlangıcı 25 nisanda çekildi 2 mayısta adet letu ve ovitrelle ile 25 mayısta hamile olduğumu öğrenmiştim
Innerglow aryasal3429 ben geçilmedim hatta 1 gün erken bile oldum bence antibiyotik yapmış olabilir ben 3 gün içtim tek o kadar
Nesli17 aryasal3429 15 gün kadar gecikti hah sonrası ilaç vermişti doktor ondan gecikti diye düşünüyorum
Buse_Mete aryasal3429 rahim filmi cekildim 8 Mart’ta hala âdet olamadım adet söktürücü yazdılar bekliyorum herhangi bir antibiyotik de kullanmadım