Betul12_ Kızlar hayırlı geceler 36+5 im ilk doğumum sezeryan bu hamiligimde de gün aldım daha 15 gunum var ama ben bunda çok evham yapıyorum sanki suyum geliyor gibi idrar mi yoksa su mu ya da akıntı mı bilemedim tecrübeli annelerimden destek bekliyorum 🙏
Annekiziiveeoglu Betul12_ su gelirse şayet farklı bir şey oldugunu anlarsın istemsizce idrar akar gibi ılık su geliyor veya sızıyor fazlaca anlıyorsun yani
Annekiziiveeoglu Betul12_ eğer akıntı sandıgın şey fazlaysa yani iç çamaşırında renksiz ıslaklık oluyorsa şüphe duyarsan hastaneye gidebilirsin ama su sızarsa gelirse anlıyorsun minnacık sızsa bile
Nurci Betul12_ su olsa kesinlikle anlarsınız benimde 34.haftada suyum gelmişti sfedersin sakin altıma kaçırmış gibi çamaşırım ıslanmıştı birde tuvalete gittiğimde sanki bardaktan dökülür gibi gelmişti idrar
ikibaloglanannesi Betul12_ Benim su geldiginde direkt aktı. Anlaşılıyordu su geldiği. Zaten gelmeden 2 gün önce de hafif hafif sancılar başlamıştı.
Gizemburcuu Sızıntı şeklinde de gelebiliyor su bunu anlatmanın en iyi yolu hastaneye gitmek bence kesin olarak öğrenmiş olursunuz. Benim ilk doğumum normal doğum oldu evde suyum geldi hafif kanlı ama baya fazlaydı
Elifimsib Betul12_ sızıyorsa kese tam açılmamışsa yani sadece delik falan varsa olabilir tabii. Ben de su sızıntısı var bazen hiç gelmiyor bazen arada bir iki damla geliyor bazen iç çamaşırımı baya ıslatacak kadar geliyor hiç belli olmuyor yani. Şeffaf renksiz bi şekilde oluyor ama bazen enfeksiyon dolayısıyla da böyle akıntı olabiliyor. Tam emin olmak için doktora gitmek lazım onlar zaten muayenede anlıyor gerekirse test yapıyorlar
Betul12_ Elifimsib ya doktorlar da bayram tatilinde normalde kontrolüm vardı dün tatilde oldukları için gidemedim ama bi acile çıkmayı düşünüyorum