Kızlar 32+4 haftadayız, en son gecen ay gıttıgımızde doktor ters pozısyonu dedı . Bugünde bebegım maşallah içerde baya hareketli kıpır kıpır sürekli idrara sıkısıgım o hareket ettıkce çok fazla idrara sıkısık oluyorum, sizce baş aşağı pozisyona geldıgı için midir?