Yagmurferide İyi geceler arkadaşlar 19+6 yım ama hala hiç hareket hissetmiyorum normal mi çevrem uyuşuk bebektir diyip moral bozuyor siz ne zaman hissettiniz
Opmiyimgebeyim Bacım ben de 20deyim. Arada bir sıyırtı oluyor karnımda. Bağırsak mı bebek mi hala emindeğilim. İlk oğlumu da geç hisstmiştim ama maşallah düz duvara tırmanıyor. Bu oğlan da belli Ki geç tekmeleyecek. Kıyamıyor anasına😌
Yagmurferide Opmiyimgebeyim ya maşallah bana kız dediler ama gitmedim bir ay oldu haftaya gidicem genelde alt karında mı göbek deliğinin oralarda mı hissediliyor ilk bebeğim bilmiyorum o yüzden