Dyguackgz Kızlar meraba. Kiracıyım ve evim 2+1 ama küçük bı ev değil. Bebeğime oda yapmak istiyorum ama herkes hata yaparsın zaten 2 sene yanında yatacak diyolar. Benim derdim ise yatak odası gardrop ve baza altı full dolu. Ve şimdiden bebeğimin eşyaları çok fazla oldu. Yatak odasına dolap sifonyer al yeterli diyolar ama üst üste olmaz mı herşey. Zaten gurbetteyim ben gelenin gidenim de yok. Salon çocuk odası ve yatak odası yeterli bence bana. Siz nasıl yaptınız veya yapacaksınız? Çok kararsız kaldım ben açıkçası.
AnayimBenAna_ Dyguackgz dolap alabilirsin odasına beşiğe gerek yok zaten beşikte zaten senin yanında yatar. Beşiğini büyük alırsın ben 5 yaşa kadar yatılabilir anne yanı ahşp almıştım 3 yaşa kadar yattı. Sonra baza aldık bazaya geçtik
Tontis2025 Dyguackgz 2 yasına kdr yatırmamak sizin elinizde artık bebekleri 1 yasından itibaren ayırabiliyorsunuz uyku eğitimi desteği vs ile bu sizin isteğinizle bağlantılı Bende kiracıyım ama oda yaptım yani siz baskalarına bakmayın içinizde kalacaksa yapın bebeğinizi nasıl büyüteceğiniz sizi ilgilendirir belki siz daha disiplinli bir anne olacaksınız herkes cok yorum yapıyor bende bunu anlamyrm
Mickeylover Dyguackgz yerin varsa yap bence insanlara bakma, o kadar eşyası oluyor ki oyuncak bez öyle bi beşikle kurtarmıyor yani. Oda lazımbence o yüzden
Han23 Dyguackgz bence yapin. Ben park yatak aldim. 3-4 yasina kadar onda yatabilir duruma gore. Ve dolap ile sifonyer aldim. Belli bi zamana kadar yanimda yatacak evet ama sonra odasina gececek. Ve dediginiz gibi ustuste olur bencede. Yeriniz varsa hic dusunmeyin🙏
Nutella- Ben ilk kızımı 1 yaşındayken ayırmıştım o yüzden 1 yaşındayken oda yaptım ve dediğiniz gibi eşyalar hiç bir şekilde sığmıyor 1 sene idare ettim ama oda yapmakta geç kalmışım dedim bence yapılabilir
Merloza Dyguackgz dolap aldım, ikea divan yatak ve sallanan beşik aldım. Eşim geceleri iyi uyusun, gündüz daha çok yardım etsin diye ben orada yatarım bazen diye düşündüm. 1 yaşından sonra divan yatağa geçirmeyi planlıyorum.
DENIZ_55 Dyguackgz bu sana kalmış bjsey benim ev kendimin 3+1 evim geniş ama ben yapmadım bana gereksiz geliyor ilk zamanlar büyüdüğü zaman baza alırım odasına koyarim yatar o zaman ama suanlik bana göre gereksiz bide 9 günlük olduk yanımda olmasını geç gozumun önünden ayırmıyorum
DogaLina_ Dyguackgz ben cocuk odasi yaptim. Ve dediginiz gibi daha cok esyalarim toplansin ve duzenli dursun diye. Kizim 2 yasina kadar yanimda yatti park besikte ama ama odasini yatagi haric akti kullandim. Buyuyen besiklerden almistim kizimi odasina gecirirken buyuttum yatagi ve suan 5.5 yasinda hala ayni yatagi kullaniyo. 2.hamileligim var suanda kizima yeni bir yatak alip yeni gelicek bebegide mevcuttaki yatagi kullanirim diyorum. Ve bence zamaninda cok iyi bi karar vermisim malum enflasyon. Kizim 2019 dogumlu odasinida 2019 da 4 bin tl ye almistim hakkini vere vere kullandik gercekten.
Accountant Dyguackgz 3+1 ev bir oda çalışma odamdı çalışma odamı bozacağım bebek odası yapacağım bence gerekli ayrıca 2 yaşına kadar yanında yatarsa biraz zor ayırırsın ben 6 7 aylıkken en geç 1 yaşında ayırmayı düşünüyorum ve eşyaları da mülteci gibi orda burda dursun istemiyorum 30. Haftada falan yapmayı düşünüyorum
irmak12345 Dyguackgz bizim de ev eşyamız salon ve yatak odası ayrı bir oturma odamız yok ben yapacağım tayini olmamıza rağmen. Başta şifonyer ve beşiğini koyarım sadece diyordum ama bizim de eşyası çok oldu dolu dolu bir oda olacak gibi duruyor 🙈
guneykeremsmom Dyguackgz ben oda yapmıştım herkes pişman olursun dedi 1 gün bile pişman olmadım, bebeğimin eşyaları her zaman düzenliydi dolabı, ve hızlı büyüyolar 1 yaşına geldiğinde sürekli odasında zaman geçiriyorduk, bence abartı olmadan yapabilirsiniz
Edafmo Dyguackgz ben yatağını ayıracağım vakit tam anlamıyla oda yaptım. 1buçuk yaşındaydı odasını ayırdığımda. Öncesinde boşta olan odaya bir gardırop almıştım yalnızca. Odasını yaparken Montessori yatak kitaplık aksesuar vs alıp tamamladım
mucizegebee Bende kiracıyım ve gurbetteyim evim 3+1 33 haftalık hamileyim çocuk odası yaptım montessori modeli, ayrıca yatak odasına yanıma park beşik aldım 1 yaşına kadar yanımda yatırmayı düşünüyorum 1 yaşından sonra odasına geçmeyi planlıyorum eşimde vardiyalı çalışıyor bilerek büyük mobilya tercih ettim kızımla gereken zamanlar da odasında kalırım diye en azından büyük yatakta ben yatarım park beşikte yanımda kızım yatar kızımdan çok kendine oda yapmışım gibi oldu ama🫢
Melissayda @Dyguackgz ikinciye hamileyim kızım 16 aylık yeni oda yaptık montessori yatak ama yan bariyerleri çıkınca ikea divan modeline dönüşüyor büyüyünce de kullanacağı bir model seçerek yapabilirsiniz bence düzenli olmuyor diğer türlü en azından derli toplu olur her şeyi yanınıza da bir tane park yatak alın sonrasında odasına geçirirsiniz
1Busraaa Dyguackgz benim de evim 2+1 bana da öyle yok yanında yatacak ne gerek var falan filan dediler iyi ki se oda yaptım inan onun senden daha çok eşyası var ve asla sığamazsın oda yapmasaydım hiç yoktan kesinlikle dolap yada şifonyer almam gerekti yani. Ve ikş yaşına kadar yatması senin elinde araştırsınlar erken zaman da ayırıyor bazı anneler odaları. Çok bitmişleri takma vallaaa
rmysanur0919 Dyguackgz bence imkanınız varsa yapın bebeğin bir sürü kıyafeti oyuncağı ıvır zıvır eşyası oluyor yatak odasında hepsi üst üste duruyor gardrobu oyuncakları vs oyun odası gibi birşey yapabilirsiniz gündüzleri birlikte vakit geçirebileceğiniz bir alan olur hem de eviniz biraz daha toplu kalabilir
Guzelanne56 Dyguackgz yaptık ama dırekt ılerıde kullansın dıye odasına besık yerıne açılan yataklardan aldık ergenlıge kadar yatar, komıdın ve dolap aldık zaten bı oda olmuş oldu ona. Her halukarda dolap şart hala daha sıgamadıgımız ıvır zıvırlae var