bbaa2805 Hanımlar 35 haftalık hamileyim ve bugün banyolarımı temizledim ilk önce buhar makinemle sonrasında mintax ve çamaşır suyu sıktım köpükledim duruladım biraz keyifsizim yorgunluktan mıdır acaba şüphelendim biraz normal de yapmadığım bişeydi ama bu sefer doğum temizliği olduğu için derin temizlik yapmaya çalıştım.
Tontis2025 bbaa2805 valla şöyle söyliyim evet bu tarz temizlik ürünlerini koklamak yada sürekli hasır nesir olmak normaldede zararlı ama inanın tanıdıgım genelde tüm hamile arkdslarım böyle seylere takılmadılar gündelik yasantılarına devam ettiler ve gerckten evlatları sağlıklı. Normal sekilde yaptıysanız birsy olcagını sanmyrm bebeklerimiz rabbime emanet
Opmiyimgebeyim O temizleyiciler çok zararlı. Normal zamanda bile hemen tıkanıyorum ben. Çok dikkat edin kendinize. Bol bol temiz havaya çıkın, en azından cama balkona çıkın
ipos Kimyasallar zararlı evet ama ben de yapıyorum açıkçası çamaşırsuyu kullanmadan içim rahat etmiyor. Mümkün oldukça solumamak lazım da yapıyoruz, yorulduğunuz içindir ben de 36+4üm yoruluyorum hemen uzanınca falan hissediyorum
bbaa2805 Çok teşekkür ederim hanımlar yorumlarınız için biraz rahatladım , dinlendiğim için de iyiyim şimdi dediğiniz gibi yorgunluktan olmuş 🥲🥲
28kbr Merhaba 20+4 haftalık hamileyim ve banyoyı temizlemek için bingonun kireç sökücüsünü kullandım ve boğazım yanıyor biraz aslında kapattım ağzımı burnumu ama yinede yaktı bebeğe bir şey olur mu çok endişeliyim
purpoles 28kbr her gebe bi kere mutlaka bu şekilde temizlik yapıyordur. Yapmamak lazım sonradan pişman oluyoruz. Bişey olmaz bence gözünüze yada ağzınıza sıçramadıysa başınız dönmüyorsa yada ağzınızda garip tat yoksa temiz hava alın. Bundan sonra dikkat edersiniz özel hastane takşpliyseniz doktorunuza bildirin yine de