Burcak61 7+6 hamileyim ve grip olduk oğlum ben eşim onlar ilaç kullanıyor ama ben kullanamıyorum bitki çayı olarak sadece ıhlamur mu kaynatıp içebiliyoruz evde doğal kuşburnu var eşim ve çocuğa yaptım içtiler bende içsem olur mu ki
elfbcr Burcak61 bende ağır grip olmustum günde 2 fincan içiyordum doktorum da abartmadığın sürece içebilirsin demişti bunun yanında günde bir tatlı kaşığı zencefil bal tarçın macunu da yapıp tüketebilirsiniz
Burcak61 Eymenkuzusu bende içeyim o zaman çünkü boğaz kaşıntısı sızlamaaı burun akıntısı herşey mevcut 🤦♀️
Burcak61 elfbcr zencefil kullanmamaya çalışıyorum ya çünkü hep adet söktürücü olarak onu kullanıyorum ben çok güzel söktürüyor çok teşekkür ederim kuşburnu ıhlamur elma kurusu kayısı kurusu onları karıştırıp kaynattım şimdi içiyorum
Burcak61 Eymenkuzusu çok teşekkür ederim 🙂 evet ya çok zor kemiklerim ağrıyor oğlum beni uyut anne diyor yanına uzanamıyorum yemek yapacak halim yok e yavrucak aç bekliyor hepsi üst üste felaket mecbur annelik bütün görevleri yerine getiriyorum şimdi o uyuyunca yeni kendimin farkına vardım