Mrwezyn1 ben geçen sene oğlumu Temmuz başı doğurdum. Bir sürü müslin zıbın vs almıştım ama hava o kadar sıcaktı ki çocuk evde sadece bez ile yattı. Örtü olarak da müslin örtü tercih ettim, civilden almıştım müslin zıbınlar da öyle. Mutlaka zıbın almanızı öneririm dışarı çıkacağınız zaman için ve gerçekten incecik kıyafetler yani müslin yine iyi olur öbür türlü bebeği sıcakta bayarsınız ✨
(İzmir sıcağına göre yorumlayabilirim anca)
Bu sene kızım da Temmuz sonu gibi doğacak, ona da aynı şekilde hazırlık yapıyorum şu anda 🥰