Çok silik var gibi ama yarın tekrar yapın derim, adet tarihinizi geçmesini beklemenizi öneririm, çünkü yalancı gebelik durumu çok fazla oluyor çok duydum kendim de yaşadım, üzüldüm ister istemez hemde iki test yapmıştım ikiside pozitif çıktı baya belirgindi, 2 gün Lekelenme yaşadım 3 gün regl oldum, üzülmemeniz için söylemek istedim