Betars 27 martta 54,4 olan değerim 2 Nisan da 181 çıktı sizce nasıl bu normal mi ? Kimyasal gebelik yada dış gebelikten şüphe ettiler alttan muayenem temiz çıktı. Cuma yani 4 Nisan da tekrar betama bakıp karar verecekler