Mihrimahbukre Kızlar 2 doğum bir düşük şuan hamileyim 4. Gebeliğim oluyor 8+4 şuan ama karnım çok belirginleşti hafif göbeğim vardı ama gerçekten çok fark ediliyor böyle olan var mı sizler nasılsınız
hayalperest2310 Mihrimahbukre 2.gebeliğim 8 aylık hamile gibiyim bende şaşkınım halbuki daha 13 haftalığım başlardan beri öyle 😂
NurAyse_nur Mihrimahbukre 3. Hamileligim 8 +2 yim baya top gibi karnim var 😅😅😅😅 artiii ilk aylarda kabızlık cok fazla oluyor o yuzden de karnimiz cikiyor adrt olamamak vs. Fln da etkiliyor normaldir diye düşünüyorum
Tazegelin12 Mihrimahbukre Karın kasları gevşediği için 2 ve üzeri hamilelikte göbek daha erken çıkıyo
2minnakannesi2 Benim 2.gebeliğim kendi göbeğimde vardı şuan 3 aylığız ama gören 5 6 aylık der sindirim sıkıntım var ve şişkinlik oluyor ondan heralde
Mihrimahbukre 2minnakannesi2 sindirim sonurum yok şükür kabızlık yaşamıyorum ama olabilir de fakat sürekli böyle korktum iyice büyürse nasıl olur
Opmiyimgebeyim Haftadan beri 5 aylık hamile gibi geziyorum. Şu an 20 haftalık hamileyim, 30 haftalık falan durıyorum. Bu ikinci gebelik
Mihrimahbukre Opmiyimgebeyim ooo çok normal ozaman valla gerilediğini hissediyorum içime çekiyorum ama yok karın var yani
Mihrimahbukre NurAyse_nur evet ben de bu hafta oldu bu anda büyüdü anlam veremedim belimin gerildigini hissediyorum 😀
NurAyse_nur Mihrimahbukre normal ama 8. Haftadan sonra 3. Aya giris yapiliyor ya rahim buyudukce disari dogru cikmasi normaldir