Kızlar 7 aydır evliyim biliyorum ilk 1 yıl olmaması normal karşılanıyor doktorlar tarafından ama kafaya çok takıyorum kasıklarım ağrısa hemen acaba mı diyorum kafaya takmamak için işe başladım ama hâlâ adetime bir kaç gün kala test yapmaya başlıyorum istemsiz oluyor artık ovulasyon testi ve jel kullandım ilk evlendiğim de rahmim de iltihap vardı tedavi gördüm sizin uyguladığınız işe yarayan bir yöntem var mı biliyorum takıntı haline getirmek iyi bir şey değil ama elim de olmuyor 😔