Semamamy bebeğim yapraklarımi kim aldı kitabını çok severdi 5 aylıkken 😇 daha çok tek renk düzeni kitaplar okumaya çalışıyordum. Mesela bahar temalı kitaplar çok karıştırıyordu kafasını… Sonbahar, kış ise daha çok ilgisini çekiyordu. Sincap kitap kocaman gözler serisi komple var, balkupu ve piku favorimizdi. Sonra ciki de okumaya başladık aynı seriden, şu an hangisini isterse secip getiriyor zaten 😇 küçük meşe palamudu, küçük kar tanesi serisi de var ya iş Bankası ya yapı kredi yayınlarınin, o seride de en çok dediğim iki kitabı okuyorduk 🥰 yağmur damlasıni da seviyorum okumasını 😄