fatmaanuurr22 Kızlar 24 haftalık hamileyim saçımı boyamak istiyorum acaba herhangi bir zararı varmı internet üzerinden araştırma yaptım ilk 14 haftadan sonra boyanmasinin herhangi bir sakıncası yoktur diyor
Morrinah fatmaanuurr22 amonyaksız boya ile boyadım kokusuz bitkisel olduğu için güvenilirdi 12. Haftadan sonra boyadım ilk aylarda olmaması gerekir o beyazlarla gezmem mümkün değildi makesef 😖
Tontis2025 fatmaanuurr22 12den sonra boyatabilirsiniz diyorlar ama gerçekten bende boyatmadım ya nolcak doğuma kdr idare edebiliriz diye düşünüyorum vicdan yaparım diye boyatmadım ama çok boyatan var tabii sorunda olmamıs
Mickeylover fatmaanuurr22 doktorlar 16. Haftadan sonra doğal içerikli boyalar kullanabilirsiniz diyolar ama bence kullanılan nemlendirici bile önemliyken saç boyası kullanılmamalı. Yine de doktoruna sor derim tabi. Çoğu doktor gebelikte saç boyasından kendisinin uzak durduğunu söylüyor 🤷🏼♀️
fatmaanuurr22 Tontis2025 ya bende boyatma taraftarı değildim ama son zamanlarda kendimde değişiklikler yapmak istiyorum sanırım hamilelik hormonları yüzünden böyle oldum 🥹
Ceyl-n İlk hamileliğimde, emzirme döneminde ve şimdi ki hamileliğimde de saçımı boyatıyorum sadece ilk 3 ay boyatmadım. Doktorumla konuştum tabi annenin mutluluğu önemli dedi sorun da yaşamadım
bhtrolcay fatmaanuurr22 bende çok araştırma yapmıştım bi yanım boyatmama tarafıydı biyanımda kendimi beğenmeme derken 20.haftadan sonra bitkisel boya ile boyadım ama diplerine değdirmeden ve saçımda bekletmeden biraz çar çabuk oldu sonuç olarak herhangi bi sıkıntı yaşamadım şimdi emzirme dönemindeyim yine boyatcam🌸