Prednol 4 mg kullanıyordum doktorum gün aşırı kulllan onbeş gün sonra iki günde bir kullanıp bıraktırcam dedi ama kortizon olduğundan ben hemen bırakmak istiyorum oda imkansız acaba onbeş gün değilde bir haftaya düşürsem bunu . Yada kullanıp bırakan olduysa nasıl bıraktınız yorum yazarsanız sevinirim