Kızlar aslında bugün post açmıştım testleri atmak için sormayı unutmuşum tekrar açıyorum. 5 Şubat’ta düşük yaptım beta 12.000 idi 6 Şubat’ta 6000 olmuştu. Normal dongumde 1 ay sonra regl oldum. Şu an reglime 5 gün kala test yaptım ve hepsi pozitif çıktı sizce düşükten sonra reglde oldum ya beta sifirlanmis mıdır düşük yapalı 50 küsur gün oldu
Testlerim de bunlar
