Hatixee Haftaya giriş yaptık daha önce bacaklarım ve basenlerim biraz çatlamıştı her türlü yağ krem kullandım karnımda çatlak yoktu o biraz beni motive ediyordu bu hafta bir baktım ki koltuk altım,kalçam bacaklarım ve karnım çatlamış çok kötü hissettim kendimi ağladım bir sürü kırmızıyken geçirme şansımız var mı yoksa beyazlamak hepsinin kaderi mi 😔
Mavipatik Hatixee askos birazcık kaderi gibi ya sanki… 11 gün oluyo doğum yapalı inan hiç gözüm görmüyor artık 🥲🥲🫠🫠
KumpirsMom Hatixee kırmızıyken geçiyor diye duymuştum ama benimde çatlaklarım oluştu o kadar mutlu oluyorum ki dokunmayıda düşünmüyorum çocuğumun vücudumdaki izi gibi geliyor bana 🥹 bu arada genetik olduğunda siz ne kadar dikkat ederseniz edin çatlıyormuş bende öyleyim doktorum söyleyince kabullendim 🫶🏻
Mavipatik Hatixee son zamanlar baya arttıı malesef alt karnımda zaten vardı biraz kilodan dolayı… sigarayı bıraktıgıö icin birden kilo almıştım o zaman oluşmuştu hamişligin son zamanları o yırtıklar daha da arttı dogurmaya yakında orta göbüşte ince ince yırtıklar oldu olsundu canlları sag olsun diyelimm 🥲🥲♥️♥️
edacnr96 Benimde 31e kadar birşey yoktu, yağ krem kullanıyordum çok düzenli olmasada, dün belimde iki taraflı olarak hafif mor mavi arası çatlaklar görmeye başladım 🥲 napalım analığın şanındandır diyip görmezden geleceğiz, bebişler sağlıkla büyüsünde
Surpriz-3 Annem 2 doğum yapmış acayip çatlağı var. Bende ona çekerim diyordum ama 2 çocuğumda da aktardan akzer diye bir yağ var onu kullandım çok şükür hiç çatlağım olamadı. Şimdi 3.ye hamileyim yine o yağı kullanıyorum. 28.haftamdayım birşey yok inşallah da olmadan kapatırım bu sezonuda 😂