Üzmek istemem ama tedbirli olmanızda fayda var değişik doktorlara gidin ben ilk çocuğumu 26+4de kaybettim aynı şikayetten dolayı bana da doktor normal demişti hareketini hissetmiyorum diyince ama ultrasondada görmemiştik hareketini ertesi gün başka doktora gittiğimde vefat etmişti maalesef yani tedbirli olun endişelenmeyin sizinki yine hareket etmiş ultrasonda ama başka doktorlarada danışın derim sizi sitrese sokmak istemem hakkınızı helal edin