DogaLina_ bende ilk bebeğimde istemsizce anlamadan bırakmışım yani farketmedim ne ara nasıl bıraktım diye, 2. De de bırakamadım doktora söyledim içmemeye çalış aklına sigara geldiğinde su iç veya kuruyemiş falan ye demişti. Bırakamadım ama azalma olmuştu. 3.ve 4. Gebeliğimde yok denecek kadar az içtim. Son doğumumdan sonra yine devam ettim