Selam kızlar bende bugün çekildim anestezi olmadan ne bir ağrı ne bir sancı sadece spekulum takılırken biraz kastım kendimi ama dış gebelik geçirdim ve iç kanama geçirdim o zamanki ağrı ve sancıya dayandım bu inanın bana hiçbirşey hissettirmedi . Ayrıca film sonrasında 5-6 tur olduğum yerde döndürdüler ve kontrast madde dağıldığı için kalktığımda da hiç bir şey hissetmedim . Birde kendinizi korkutmayın sonuca odaklanırsanız ağrı sancı hissetmezsiniz diye düşünüyorum. Herkese acil şifalar diliyorum bir an önce bebişlerinizin haberini alın inşaAllah 🌺