Arkadaşlar daha 21. Haftamdayım satış danışmanı olarak çalışıyorum yani 7 saat ayaküstü durarak geçiriyorum. Ayaklarım davul gibi şişiyor. Doktor bu haftalar için normal bir ödemim olmadığını söyleyip kan ve idrar tahlili istedi ama normal çıktı hatta sonrasında 24 saatlik idrar tahlili verdim protein kaçağı olup olmadığına da bakıldı. O da normal çıktı. Mümkün olduğu kadar dikkat ederek besleniyorum ama neden böyle oluyor anlamadım. Bu tarz bir durum yaşayan var mı?