Meryem3535 benim 13. Haftada ense kalınlığı vardı normalin bi tık üstü de değil baya 4.6 filan çıktı. Daha önce de fetal dna yaptırmıştım ve temizdi. Ona rağmen doktorlar çok korkuttu perinatolojiye yönlendirdiler, orda da cvs olmamı önerdiler ben kabul ettim. Sonuç 5 hafta sonra çıktı temiz geldi çok şükür. O 5 hafta nasıl geçti bi ben bi Allah bilir mahvolduk. 18 haftada da devlet hastanesindeki doktorum ense kalınlığı o kadar yüksek değil normal görünüyor dedi. 21. Haftada Detaylı ultrasonda da yine her şeyine bakıldı oradaki doktor da ense kalınlığı hala normalden yüksek ama cvs olduğun için önemsiz dedi doktorum. Erkek bebeklerde çok sık görülen genelde 13 haftada çıkıp 18-20 haftalarda normalde dönüyormuş ama genetik bi rahatsızlık yoksa bundan emin olmak için de bazı testler istiyorlar cvs ya da 16. Haftadan sonra yapılan amniyosentez gibi ( fetal dna temiz gelse bile tanı testi değilmiş )