Beboko52229 13 yaşında bir oğlum var adı Emir. Şimdide 18 hftalık hamileyim o da erkekmiş. Alperen e kadar verdik
tugcebaby1 Oğlum olacak nasipse adı cihangir olacak artık çok sıkıldım herkes aynı isimleri koyuyor bence
Sydaaslan Emir anlamsız bence emır yanı anlam olarak bilemedim anlama göre seçim yapmak daha güzel olur ılerıde çocuk ıcınde