Nusya34 Betam hep 1 olurdu ilk defa 16 gördüm . Transferin 7. Günü kan gelmişti. . Yerleşme o gün oldu galiba . 10. Gün Değer çok düşük ama doktorum gebelik oluşmuş dedi . Değer düşük olması benim moralimi bozdu böyle olan var mı
Nckl Nusya34 benim 6. Günde 22 idi öyle öğrenmiştim. Hatta herkes korkuttu ama çok şükür artış sağlandı. Sizin de öyle olur inşallah gönlünüzü ferah tutun 💚