smsmzyc 38 haftalık hamileyim göbeğim öğlenden itibaren çok aşırı sert sizce neden olabilir ? Hastaneye gitmeme gerek varmı acaba :( Sancım veya ağrım yok ama ☹️
Cennet smsmzyc 32 haftadayım son 2 gündür aşırı kasılmalarım vardı ama sancısız yatışım yapıldı 1 cm açıklıktan dolayı
ebru23 smsmzyc sey gibi mi davul gibi gerinmis gibi benimde sanci yok oyle cocuk hareketde ediyo ama ben biraz yurudum . 29 .haftalk
smsmzyc Reshaa Kasılma muhakkak ama sancı nişan gelmeden beklemek mi gerekir bebişe bi zararı var mı bilemiyorum çok rahat da hareket etmiyor çünkü diğer günlere göre
Reshaa smsmzyc bilmiyorum ki benimde var iki gündğr ama benim artık doğum zamanım geldi ondan 41.5imde
Berraaa18 smsmzyc canım bende de iş yaptığım zaman çok ayakta kaldığım zamanlar oluyo geriliyor sertleşiyo sende de öyle olmuş olabilir
Cylnchngr 35 haftadayım bende nerden baksak 2 aydır aynı sertleşme bende var taş gibi oluyo artık derim acıyo semsert oluyo ben ne zaman doktora sorsam gaz diyo kafayı yicem anlamadım akıntın kanaman suyu in gelmediği sürece sıkıntı yok diyo bu karın sertliği gün içinde defalarca tekrarlamıyor bende ben anlamadımki nasıl gaz bu kasılmanın ne olduğunu bilmiyorum bile gaz deyip duruyo