_biranneadayi Selim_Alparslan Ben çocukluğumdan beri beşiktaşlıyım ama eşim mutlu olsun diye şimdilik Feneri tutuyorum inşallah kazanır😂
Diamondstallion Selim_Alparslan Galatasaray olarak giriş yapayım ben de 🥰❤️ Hepimizzzzz kardeeeeşiiiiiz 😂
reyhan16 Hamile halinizle fenerbahçeyi tutmayın bence üzülmeyin sonra Ben çok takım tutmuyorum ama fenerbahce hep kaybediyor 😂😂
reyhan16 Selim_Alparslan Kıyamam canım benim onun şansına fenerbahçe kazanır inşallah diyeceğim o zaman 😂🥰
Melisalp Selim_Alparslan ben izleyemiyorum oğlumla boğuşuyoruz 🤣 gelişmelerden haberdar edin beni de 🤣
Selim_Alparslan Melisalp Diamondstallion Kapattım mecbur ya bizim oğlan ağlıyor yeniliyoruz diye strese girdi cocuk 🙃
Melisalp Selim_Alparslan ya allahım 🤣 valla benimki küçük daha bilemiyor da büyüyünce ne olur bilemedim 🤣