Melisahmet Ztkn2 hayır öyle bişey yok. Tabiki hamilelikte radyasyondan dolayı telefonunu çok karnına koyma ama onun dışında öyle bi durum yok
Bebegim3444 Ztkn2 yasak değil ama radyasyondan uzak durun demişti doktorlarda bana hani fazla haşır neşir olma demişti ben de telefonu kullanmadıkça uzağımda tutuyordum canım sıkıldı alıp bakıp tekrar koyuyordum uzaga