cylnmy Kızlar gyno ferro falan bana aşırı kabızlık yaptıgı icin ilacımı değiştirdim ama sidefer damla aldım, içinden çıkan tozu şişeye döktüm. Damlalıklı kapağı var ama suya mı karıştırmam lazım yoksa direkt ağzıma mı damlatıcam??
Mercan0652 cylnmy canım doktorum bana da ondan demişti sindirimi bozmuyor diye ama toz olani çocuklara veriliyormus genelde ilk başta onu içiyordum sonradan kapsül olanı aldim o daha etkili bence ama ilaç yutamama durumun varsa bilemem. Tozu direk ağzıma döküyordum ben direk eriyor zaten yutuyorsun. Seninki damla olan galiba onu sonradan farkettim onu bilmiyorum hic🥴
aybukee10 cylnmy damla çocuklar için diye biliyorum ben sidefer stick toz olanı kullanıyorum direk ağzın içine dokuyosun sabah kahvaltıdan 1 2 saat önce içince etkili oluyor
Sedamutluu cylnmy diğer demir ilacları kabızlık yaptıgı için ben de sidefer aldım ama bu şlac da beni hüsrana uğrattı hem diğerleri gibi dışkı rengi değişiyor hem kabızlık yapıuor
cylnmy Eyzanur ben normalde baska demir ilacı kullanıyorum sidefere 30.hafta basladım ama yanlıslıkla cocuk icin olanını almısım, memnun kalmadım simdi femifer C kullanıyorum.
Tontis2025 Eyzanur hayır bende 12. Haftada başladım sidefere cok memnunum asla kabızlık yapmadı müthis bir demir ilacı