C01_ Kzlar şeker yükleme testi yaptırmam gerekiyor az suyum fazla ailede de şeker hastalığı var ama 26 hafta olduk 28 haftaya kadar yapılıyormuş yarın gitsem devlet hastanesi açılmış mıdır izinleri bitmiş mıdır sizce