Kızlar nasıl anlatsam son 2 haftadır falan var oturup kalkarken falan hani çok su içip yatınca luk luk ses gelir ya karından yaşıyan var mı 36.haftayım . Geçen hafta suyun bi tık biraz azalmış dedi doktor bol su iç.
Birde son 2 nst ye bakınca direk su içmiyo musun diyo enfeksiyon çıkmıştı bide sancı olarak mı çıkıyo anlamadım
Birde arada karnımdan kalp atması gibi saniye başı bişey atıyo oda yeni yeni oluyo neden acaba kızlar çok cahilim beni aydınlatın 🙋♀️🙂↕️