Zh0407 Kızlarrr genelde kız bebeğin solda, erkek bebeğin sağda hissedildiğini söylüyorlar. Sizce bu olay doğru mu ya ?
Abilikardesli Zh0407 bende de öyle oldu. Oğlumda sağ kasığımda hissettim hep. Kızımıda solda hissediyorum😇
besteylmz Bana da kese şekline bebeğin durduğu yere ve sancıyı sağda hissetmeme göre erkek olacak dedi herkes. Ama öğrendik ki kızımız olacak 😂😂
Zh0407 besteylmz şuan tam sizin süreciniz gibi ilerliyorum bakalım cinsiyeti ne çok merak ediyoruz 🥹. Tabii sağlıklı olsun da cinsiyetin bir önemi yok
besteylmz Zh0407 benim için de fark etmezdi ama eşim tam bir kız çocuk düşkünü. Onun adına sevindim daha çok 😂
LadyX Zh0407 ben de duydum bunu ama doğru olduğuna inanmıyorum bir de herkes sürekli aynı yerde mi hissediyor benim bazen sağda bazen solda bazen daha aşağıda oluyor 😇
Zh0407 LadyX benim hareketleri başlamadı ama ağırlık hissediyorum ve başından beri sağ tarafta, ultrasonda da hep sağda gözüküyor