Womanmom15 Ben ananas sirkesiyle başladım sabahları bir yemek kaşığı sirkeyi bir bardak ılık suya katıp aç karnına içiyorum ödem atmaya çok iyi geldi aynı zamanda emziriyorum faydasınıda gördüm bide yatmadan önce bir kase yoğurta bir tatlı kaşığı tarçın koyup yiyorum şimdilik bunlarla başladım🌸