Adetim 1 hafta gecikti test yaptım pozitif çıktı gecikmemin tam 1. Haftasında kahverengi akıntı geldi ama az bişey, ertesi gün gene aynı şekilde geldi bu dediğim akıntılar sürekli değil ama 1 kereye mahsus bir daha da gelmedi. Zaten 24-48 saat arası sürüyor diye biliyorum yerleşme kanaması.