rabiayldrm rabiayldrm çok ince bir şey görüyorum gibi ama görmek istediğim için de olabilir fikirlerinize ihtiyacım var 🫶
DuruDefne_mommy rabiayldrm ben göremedim canım bi kaç gün sonra tekrarla insallah bebişin seninledir 🥰
Sensedim rabiayldrm o kenardaki cizgi gibi duran ıslaklıkdan oluyor ben çok yaptım awox öyle biseyler çıkıp kurudukca kayboluyor o çizgi
Marsilyasabunu rabiayldrm bu test negatif canım birkaç gün sonra dene benim ilk testim negatif çıktı birkaç gün sonra yavaş yavaş görmeye başladım
rabiayldrm DuruDefne_mommy canım merhaba Predictor early marka testim var bakabilir misin rica etsem Renkle oynayınca çok silik görüyorum gibi sende bakar mısın 
Ftmnr10 etkafa en iyisi ben yarın kan vereyim direk yada adetimin geçmesini bekleyeceğim en kesin sonuç o bence