Aysegul145378 Arkadaşlar rahim kısalığı nedeni ile iki kere rahim ağzına sütur atıldı . Fakat bebeğim 4.5 aylıkken doğdu ardından kürtaj işlemine aldılar ama halen kasılma tarzı ağrı oluyor normal mi
GizemHamza34 Aysegul145378 başın sağolsun canım Rabbim bir daha yaşatmasın 🤲🏻 bende 5 aylık ölü doğum yaptım normal için yara sonuçta kontrole gittin mi
Meral_63 Aysegul145378 bende 8 Mart’ta 8 haftalıkken kalbi durmuştu bebeğimin ama bu bi haftadir kasık ağrısı bel ağrısı baş ağrısı göğüs ağrısı oluyor bende bide peçeteye hafif kahverengi ve sarımsı bi akıntı geldi normal mi sizce 🥲🥹
Aysegul145378 GizemHamza34 GizemHamza34 senin de başın sağolsun canım çok zor bişeymiş kontrolü bi gün sonra doktor yaptı plesanta değil ama kan pıhtısı var onuda yavaş yavaş atarsın demişti . Sizde mi servikal yetmezliği nedeni ile mi kaybettiniz
GizemHamza34 Aysegul145378 sağol canım yok kuzum biz cinsiyet öğrenmeye gittik ısrarla göstermemişti 20 haftalık kalbi durmuş akşamına son tekmesini de atmış gece durmuş demek ki kalbi patolojiye gitti kistik higroma diye birşey çıktı
Meral_63 Aysegul145378 bayram tatili dolayı yokmuş DEDİLER ☹️ama adet olacağım gibi belki adet belirtisi dir
Aysegul145378 GizemHamza34 çok geçmiş olsun onlar bizim meleklerimiz oldu . Ben de sancım olmadan önceki akşam babası karnıma dokunup oğlum seni çok seviyorum demişti ve bi saat sonra sancım başlamıştı bugünleri aşmak için çok dua ediyorum
GizemHamza34 Aysegul145378 cennet kuşlarımız 🌸 ne kadar oldu senin kaybedeli bak Rabbim bana gene nasip etti elhamdülillah ikizdi ama birinin kalbi 8 haftalık durdu şimdi tek olarak 17 haftalık olduk çok şükür inşallah sağlıkla alırım kucağıma Rabbim sana da sağlıkla kucağına alacağın bir evlat nasip etsin 🤲🏻
Aysegul145378 GizemHamza34 bugün tam 1 hafta oldu olsaydı 20 hafta olacaktı :( rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım bana da dua et lütfen çok istiyorum evlat sahibi olmayı
GizemHamza34 Aysegul145378 aminnn 🤲🏻 etmez miyim ederim tabi Rabbim acını hafifletsin inşallah şuan duygularını o kadar iyi biliyorum ki bizi bizden başkası anlamaz acın geçmiyor hafifliyor evet ama asla unutmuyorsun onu ölene kadar hep sol köşende inşallah cennetinde buluşuruz sabret Allah sevdiği kullarını sınarmış ümidini kaybetme sağlıkla alacaksın kucağına en kısa zaman da ❤️
Aysegul145378 GizemHamza34 aynen öyle sende inşallah sağlıkla kucağına alırsın ve bi gün burda bebeklerimiz ile ilgili yorumlar yaparız 🙏🙏🙏