aleynaozalpp14 Kızlar 29+5 haftalık gebeyim ilk gebeliğim göbeğimi her gören 7 aylık deyince ay çok küçük çıkmamış falan diyip morelimi bozuyorlar koyuyorum buraya sizce de mi küçük herkesin bünyesi bir olmayabilir bence bebek haftasına göre hep güzel gidiyor doktor kontrolünde belki iç göbeğim büyüktür bilmiyorum ama kafaya taktım 
lilii4 aleynaozalpp14 bende 29+1 haftalığım aynı karnımız nerdeyse normal bence ve zaten karnın büyük veya küçük olması çocuğun sağlığı ile alakalı değil söylenenleri umursama hiç bence 💐sağlıkla gelsin miniş 🫶🏻
Turuncukadin aleynaozalpp14 ay hayır ya maşallah çok da güzel karnın var benim de böyle hala ve 32 haftalık her şey yolunda elhamdülillah 🧿🧿 ben yememe dikkat ettim 6-7 kilo anca aldım çok normal karnım o yüzden. Eminim senin de öyle hiç canını sıkma millete bakma. Benim karnıma bakıp kız mi emin misin diyip duruyorlar mesela halbuki her doktor açıkça görüyor ama millet boş yapmaya bayılıyor üzülme sen
sutlukahve_ aleynaozalpp14 bence normal ya takılma 9 aylık olup karnı belli olmayan insanlar gördüm ben sıkıntı etme kendine
busra05_ Takma canım kafana normal bence 1 haftadan sonra 30a gırınce bırden buyur zaten gelısım haftasına gırıyosun bebegın hızlı kılo aldıgı haftaya. Benımde 32+4 bu kadar canım yani normal ınsanları takma her telden ayrı ses gelır
Gulsahs Kafana takma bana da çok dediler sinirim bozuluyordu haftaya 8 aylık olacak ve karnım senin gibi iç karnım geniş olduğu için büyümüyor karnım ilerleyen zamanlarda karnın çıkar seninde herkesi dinleyip canını sıkma
Borttee 30.haftayim.bundan bir tık bile küçüktür bebeğimin gelisimi gayet iyi benim seninde öyleyse hiç takma çok kilo almak yada çok büyük karın sağlıklı oldugu anlamına gelmiyor.yada bazı vücutlar birden odemleniyor ondanda büyük oluyor karin
nurtugce aleynaozalpp14 bende 30+6 yım karnimiz hemen hemen aynı. Benim hamile olduğumu bile anlamiyolardi daha yeni anlamaya başladılar. Kime 7 aylik desem şok geçiriyor. Bende haliyle sizin gibi üzülüp kafama taktım. Aslinda bebegin gelişimi güzel bende tartida 15 kg kadar aldım ama nasil olduysa karnım çok büyük değil 😃 simdi yavas yavas buyumeye basladikca iyi ki buyumemis diyorum cunku cok ağırlaştiriyor.. hele 4 - 5 aylikken karni büyüyenler bence bizden daha cok zorlanmistir. Olumlu tarafından düşünelim kimseyi takmayalim 😊😊 hepimiz bebeklerimizi saglikla kucagimiza alalim insallah