Leylimna ben bebişimin erkek olacağını biliyordum ama hamile kalmadan önce de hep kız istiyorduk çevremizde erkek çocuk çok çünkü zorluklarınıda biliyoruz her belirti her şey erkek bebeğe çıkıyordu ben görmezden geliyordum kız olacak diyordum rutin kontrole gitmiştim doktor direkt erkek olduğunu söyledi gerçekten mi dedim çok sevindim biliyordum ama benimde içim buruldu bi yandan kız deseydi de aynı şekilde sevinirdim ilk alışverişe çıktığımda mavilere alışamadım elim gitmedi hiç güzel bişey yok diye sinirlendim,şuan benim için evladın cinsiyeti yok elbet hayallerimiz heveslerimiz olabilir ama evlat neticede sağlıklı olsun yeter onu çok seviyorum daha doğmadan,iyi ki bizi seçmiş 🥹