Htc-htc- Herkese iyi akşamlar. Ankarada memorial hastanesinde doğum paketi alan ya da doğum yapan varsa doğum ve hastane ile ilgili yorumlarınızı ve doktor tavsiyelerinizi alabilir miyim ?
Ates06 Htc-htc- doğum paketi aldım doğumuda mayıs ayında yapacağım inşallah, Ertuğrul hocaya gidiyorum memnunum bir sıkıntı yaşamadım süreçte
Ates06 petronix sadece kontroller olarak 60 bin gibi bi fiyata aldım Ekim ayında tam hatırlayamıyorum. Doğum dahil değil . Doğum için ayrıca bu civarda ödenecek
Htc-htc- Sanırım tahliller için de ayrı ücret istiyorlar değil mi? Tahlilleri başka hastaneden kabul ediyorlar mı bilginiz var mı acaba ?
Ates06 Htc-htc- paket içeriğine dahil olanlar var. Mesela şeker yüklemesi 50 gr olan pakete dahil. Benim 100 gr yaptırmam gerekti ek ücret ödedim
Htc-htc- Rutin kanlar da dahil mi acaba ? Birde oradaki çoğu doktor ssvd yaptırıyor sanırım ama şu doktoru duydum memnun olanlar var diye duyduğunuz bir doktor var mı acaba ?
Ates06 Htc-htc- maalesef kendi doktorumdan başka bilgim yok. Hasta kayıttakilerde gayet kibar ve yardımcı olmaya çalışıyorlar bu arada. Kaba olanına hiç denk gelmedim 8 aydır
highlighter1010 Detaylı ultrason için Ertuğrul beye yönlendirilmiştim baya bilgili ilgili biriydi danışmadaki personeller başka hastalara kaba ve ilgisizdi
Htc-htc- highlighter1010 bazıları memnun bazıları sadece otelcilik hizmeti iyi diye yorum yazmışlar hastane genelinde. O nedenle çok arada kaldım
highlighter1010 Htc-htc- otel hizmeti deyince güvende doğum yaptım tek geçerim Prof Yetkin Karasu ve Sedef Ramoğlu orada bilgili güler yüzlü hocalar
Htc-htc- highlighter1010 oradaki Sibel sarıkaya isimli doktor hakkında bilginiz var mı ? O hastanede aklımda ama hiç bilgim yok hastane hakkında
highlighter1010 Htc-htc- Sedef hanıma kontrole giderken görüyordum hastalarına güler yüzlü olduğunu gördüm kapısının karşısında beklerken sadece o
Htc-htc- Ayrı ayrı teşekkür ediyorum 🥰 bi gidip yüz yüze görüşüp bilgi aldıktan sonra karar veririm artık. Çok yardımcı oldunuz tekrar teşekkürler