Tatlisannedilekk Kızlar bu yerleşme kanaması nasıl bişey biri tarif edebilir mi?? Adetim 1gün gecikince cuma günü kan verdim beta 7.2çıktı doktor salı günü gel tekrar kan ver değerin artıcak mı bakalım dedi ama biraz önce tuvalette peçeteye pembe kan damlası geldi kasıklarımda çok ağrıyor bilemedim adet mi olcam yoksa yerleşme kanaması ?? 😭😢
Hulya57 Tatlisannedilekk yerleşme kanaması cok az bir şekilde bi kac damla oluyo tabi kişiden kişiye değişiyor canım insallah öyledir sen dinlen dikkat et
Ckyert Tatlisannedilekk çok az oluyor belli belirsiz pembeli kahverengili gibiydi aynı gün kesildi agri olduğunu hatırlıyorum biraz
Seda5892 Tatlisannedilekk canım acile git bence tekrardan kan değerine bakılır kan gebelikte iyi değil en azından progestan falan verirler
Sdmrll Tatlisannedilekk canım bende geçmişti günüm sonra 2 gün sonra hastalandım ama normal bi şekilde hasta oluyor gibiydim ve şuan hamileyim bebek yerleşmesi olmuş sanırım bendede
Tatlisannedilekk Sadece peçeteye geldi cnm bikaç damla çok korkuyorum yine adet olcam diye inşallah devamı gelmez😥 yatıp dinlencem artık
Hulya57 Tatlisannedilekk canim bendede aynı o şekilde olmuştu cok şükür dewam i gelmedi kasık agrısı normal biraz bekle sen test al yap istysn
Tatlisannedilekk Ckyert sabah kasık ağrım daha çoktu şimdi o kadar yok cnm ama korkuyorum inşallah devamı gelmez
Tatlisannedilekk Seda5892 kanama artarsa gitcez cnm acile beklicem biraz bakalım hayırlısı olur inşallah
Tatlisannedilekk Sdmrll ben 3gün geciktim cnm inşallah adet değildir yerleşme kanamasıdır benimde 3yıldır yoruldum artık yine adet oldum demekten😭 cnm senin kanaman normal adet kanaması gibi çok mu olmuştu?
Seda5892 Tatlisannedilekk nasıl artarsa ya neden bu kadar rahatsın ben ilk bebeğimi nokta kadar gelen bir kanamadan dolayı kaybettim
Tatlisannedilekk Hulya57 test yok cnm beklicem biraz eğer kanama devam ederse acile gitcez, inşallah benimde devamı gelmez
Gndgd Yerleşme kanaması bende hiç olmadı mesela. Kişiden kişiye değişir. Yorumdan ziyade Salı gününü bekleyin.
Tatlisannedilekk Gndgd korkuyorum yine adet olcam diye moralim çok bozuldu ama benim elimde olan bişey değil sonuçta bekleyip görcem aetik cnm hayırlısı
Hulya57 Tatlisannedilekk bekle canim sen sadece kırmızı kan şeklinde degilse yerleşme kanamasidir bende kahverengi renk gelmişti bi kac damla stres yapma canını sıkma sen olcak insallah
Rabia06 Tatlisannedilekk canm pembe akıntı geldiyse hamilesindr sonrada kahverengi lekelenmen olur bi kaç gün bende öyle oldu 1. Kızımda pembe akıntı geldi sonrada kahve rengi lekelenmem oldu yerleşme kanamasıymış 🤗
Tatlisannedilekk Rabia06 benim normalde adetim kıpkırmızı olur cnm ama bu pembeydi bikaç damla geldi sadece peçeteye, inşallah devamı gelmez adet olmam benimde yerleşme kanamasıdır
Mlkcan Rabia06 canım merhaba o şekil akıntıdan kaç gün sonra testte çıktı senin benimde 2 damla pembe kan geldi sonra kahverengi akıntı gelmeye başladı sökülürüm diye bekledim ama hala adet olmadım 🤦🏻♀️
Gndgd Tatlisannedilekk Kendini ne kadar strese sokarsan o kadar zor olur. İnşallah yerleşme kanamasıdır. Bizlere de hayırlı haber getirirsin inşallah.
Gndgd Tatlisannedilekk Bu arada kanama olmadı ama bir gün süren kasık ağrım olmuştu. Tahminlerime göre o yerleşme sırasında oldu. İyi dinlen mutlaka bu süreçte. Dizlerinin altına yastık koyarak hatta.
Gamzelibebek Tatlisannedilekk aslında 48 saatte bir bakılır beta hcg ye 2 katı artış beklenir sen Cuma gittiysen bugün kan vermek için yine gitmeliydin. Yerinde olsam giderim acile yeniden bi kan testi yaptırırsın en azından kafandaki soru işaretleri gider
Zehramom Tatlisannedilekk canım ayaklarını yuksrı tut dinlen elimizden gelen birşey yok üzülme üzüntüden birşey olmasın . Geç döllenmeyse üstüne görme gibide olabilir sen moralini bozma hemen
Tatlisannedilekk Gndgd düşünmemeye çalışıyorum cnm ama insan ister istemez stres yapıyo malesef😞 bugün acile gidemezsem salı günü mecbur gitcem hastaneye ozaman yazarım cnm
Hulyarsln Tatlisannedilekk yerleşme kanaması olması muhtemel o yüzden tekrar kan verene kadar dinlenin çok ayakta kalmayın.
Tatlisannedilekk Hulyarsln dün misafirim vardı bugünde işlendim baya sürekli ayaktaydım ondan oldu heralde uzandım artık dinleniyorum cnm inşallah yerleşiyodur
Tatlisannedilekk Hulya57 hayırlısı artık cnm dinlenip dua edicem bol bol elimden başka bişey gelmiyo zaten, inşallah yerleşiyodur
Tatlisannedilekk Gamzelibebek cuma gittim doktor salı gel artcak mı artmıcak mı ona göre net bişey söylerim dedi cnm, eşim daha gelmedi cnm o gelince gidebilirsek gideriz bakalım olmazsa salıya mecbur
Tatlisannedilekk Gndgd bugün çok yoruldum hep ayaktaydım ondan kı oldu acaba uzandım artık dinleniyorum cnm