EsoMom_ Burcak61 6+4 deyim geçen cuma gunu 5+6 da kese gördüm boyutu 0.49cm di cuma tekrar çağırdı 6+6 oluyorum duyabilir miyim acaba onu düşünüyorum
Cansu9134- EsoMom_ bende pazartesi 6+6daydim. Doktor kalp frekansi var ama az oldugu icin dinletmedi. Haftaya carsamba tekrar cagird
Cansu9134- EsoMom_ keseyi soylemedi bende unuttum. Bebek olcumu 0.36cm dedi. Ama kesin olcum icin haftaya carsamba dedi.
EsoMom_ Burcak61 cuma günü 6+6 oluyorum zaten sizin keseniz de küçük muydu içinde bebeği göremedim ben doktor boş falan da demedi
EsoMom_ Cansu9134- ben bebeği göremedim doktor demedi bana ben ultrason kâğıdından gördüm canım ondan acaba kalp atışı duyabilir miyim diye sorguladım