Sila41_ iki sene önce dogurdum, düğün fotoğraflarımizi çeken forografcidan rica edip, dış mekan çekimi yaptik evimin yakınlarında (serklajli gebeydim, ayakta durmam yasaktı, 36.haftamda yüzüm gözüm şiş anı kalsın diye 15 dklik bir çekim yaptık) fiyatı o zaman düğün çekimi 3000 ise gebe çekimi 1500 idi. Basılı fotoğraf yok, sadece dijital. Yenidoğan çekiminde de basılı almadım, düzeltme yapılmadi, dört konsept seçmiştim ve yine aynı yere gitmeyi düşünüyorum ama fiyat bilgim yok. 2023 te 1000 liraydi