Sazenin maalesef her gördüğüm alışveriş postunda ne kadar çok alın desemde tutturmuşlar kaç tane alalım 3-5 takım yeterli mi, yok ben 3 takım aldım o kadar yeter yazanlar dolu. Yani anlatmakta zor değil açıklayıcı yazıyordum, sürekli kusmuk kaka vs kazalar çok oluyor yıkamaya vaktiniz olmuyor günde 6-7 kıyafet değiştiriliyor makineye atmak zorunda kalıyorsunuz vs vs çok şükür kaç tane alalım saçmalığına uymayıp bolca alışveriş yapanlar varmış😂 şu an 2.ye hamileyim tecrübelerime dayanarak ilk oğluma yaptığım alışverişin aynısını tekrar yapıcam yani booollllca kıyafet 👕👕😂