Kızlar 37 haftalık hamileyim. Cumartesi günü kontrolüm var ama dünden beri tuhaf hissediyorum. Karnım ve belim ağrıyor sanki regl olacakmışım gibi. Ayağa kalktığımda yürümek çok zor geliyor ve aşağı doğru su akacakmış hissiyatıyla yürüyorum. Su akmasın diye kendimi sıkıyormuşcasına değişik bir his. İki gün içinde inanılmaz ağırlaştı hareketlerim. Normalde tez canlıyımdır ama şu an yürümek bile çok külfetli geliyor. Sistitmişim gibi hep lavaboya gitmek istiyorum… Bunlar doğum belirtisi midir? Biraz da panik oldum ne yapacağım bilmiyorum. Akıl verirseniz çok sevinirim 🌸