Papatyaaam1 Merhaba hanımlar 29 unda 392 31 ınde 899 cıkmıstı beta hcg sızce tekrar kan vermelımıyım pazartesiye kadın doğuma randevu aldım o zamanda ısterlermı
hakkah24 Papatyaaam1 ben bir kere vermiştim sadece dış gebelikte de yükseliyor beta sadece kimyasal da duruyor diye biliyorum kafanıza takmayın gayet iyi yükselmiş yerine yerleşmiş doktor randevunuzu bekleyin derim hem keseyi de görmüş olursunuz inşallah 🥰
Papatyaaam1 Esrackc ya ben korkuyorum ısten da cıkıcam zaten yarın artık dınlenıcem ve bebegımı sağ Salim kucağıma almak ıcın dualar edıcem
hakkah24 Papatyaaam1 Yerleşmiş derken tamamen motive etmek amacıyla söylüyorum o annesini seçmiş🐣 ayrıca benim 7. Haftada olmuştu herkesde yerleşme kanaması olmuyor ki zaten. Hamilesin tadını çıkar aklına kötü bir şey getirme
SuEr_Tu1512 Papatyaaam1 Bazı gebeliklerde olmuyor canım endişelenme. Ben 9 haftalığım daha hiç kanamam olmadı. Sen son adet tarihine göre kaç haftalıksın?