Yavuzzynpmhra Kızlar 12.haftanın sonundayım. Yatınca sanki kadıklarımda bir yerde toplanma yada gerilme oluyor tarif edemiyorum elimle dokunduğumda top gibi bir şey. Bu benim ikinci gebeliğimde çok ileri haftalarda oluyordu. Tedirgin oldum. Bilgisi olan var mı?
Selim_Alparslan Yavuzzynpmhra Bendede var ilk haftadan beri sanki tas varmış gibi kasiklarim da. 15+3 haftaligiz yatınca cok rahatsız oluyorum bende bekleyeyim😶
Annekuzusu06666 Yavuzzynpmhra bende 12+5 ama bende bazen yaşıyorum kasıklarımda da batma var bide şey arada vajina kemiklerim szılıyor sizdede varmı
Annekuzusu06666 Yavuzzynpmhra ben bugün gittim sizin dediğiniz tarzda ağrım vardı rahim bebeği sıkıyomuş suyu azalmış biraz😞
Yavuzzynpmhra Selim_Alparslan dr kontrolüm 3 gün sonra ama merak ettim bu haftalarda erken sanki. 😮💨
Selim_Alparslan Yavuzzynpmhra yani ben hep söyledim doktora hep normal normal vs öyle söyledi kuzum doktor değiştiriyorum bende 8 nisan salı günü başka doktora randevu aldım bana normal gelmiyor hiç ya. Devamlı olması ve rahatsız etmesi bence normal değil
Yavuzzynpmhra Selim_Alparslan canım benimde bu 3.gebeliğim. Diğeri ikizdi. Çook ileri haftalarda bunu yaşardım çok özürdilerim cinsellikten sonra mesela. Oğlumdakini hatırlamıyorum 6-7 yıl öncesi 🥲
Selim_Alparslan Yavuzzynpmhra benimde 2. Gebelik . İlkinde hiç yaşamadım bu çok sıkıntılı geçti canım korkuyorum o yüzden doktorda gecistirince yanıt alamıyorum maalesef eşimle değiştirmeye kadar verdik
Yavuzzynpmhra Selim_Alparslan çok kıymetli bir süreç. Gerçekten içimize sinmeyen durumlarda değiştirmek lazım bende buna inanırım en güzelini yapmışsınız
Yavuzzynpmhra Selim_Alparslan başka bir postta birisi ben 11 haftalığım sorun olmuyor merak etmeyin demiş
Selim_Alparslan Yavuzzynpmhra inşallah öyledir kuzum bilemedim sen yinede doktoruna sor bende sorucam kuzum birbirimize haber verelim olur mu
Yavuzzynpmhra Annekuzusu06666 aaa o sıkma olayını ilk kez duydum. Neden olurmuş :( bende cumartesi gideceğim
Selim_Alparslan Annekuzusu06666 Ayy benimde çok sancım oluyor kuzum ya peki müdahale edemiyor mu sanciya ya