rabiayy Kızlar normal doğumdan sonra, parçalı kanama oluyormuş. Hatta külotlu bez kullanılıyormuş. Sezeryan sonrasında da aynı şekilde kanama ve parça düşürme oluyor mu? Rahim temizleniyor mu yani aynı şekilde? Yoksa regl mi bekleniyor
AnayimBenAna_ rabiayy evet 40 gün kanamam olmuştu ilk kızımda ikincide kesiliyor yeniden başlıyor üç gün gelmedi dün yine başladı
Miyosss rabiayy evet canm oluyor. Sezaryen doğum 22. Günüm başta yoğun ve parçalıydı günde 2 3 külot bez değiştiriyordum gün geçtikçe azalıyor
busra33003 rabiayy ben de hastanede kaldığımda bez takmışlardı zaten o zaman çok kanama oluyor 1 haftaya baya azalıyor sonra 1 ay kadar oldu sanırım regl oldum onda aşırı kanamam oldu depent kullandım 3 gün
seyma0661 rabiayy evet sezeryandan da oluyor canım ben ilk 2-3 gün canped külot bez giydim sonra pede geçiş yaptım ona da düşüyordu küçük parçalar. Şuan 20 günlüğüm günlük ped üzerine peçete koyuyorum bazen hiç gelmiyor bazen akıntı şeklinde geliyor kan
Gamzekyhnnnnnn Aynısı canım sezaryanda olsan al ilki bi kaç gün fazla sonra normal ped gece olan yeterli oluyo
rabiayy Gamzekyhnnnnnn anladım. Çok teşekkür ederim. Normal doğum yapabileceğini sanmıyorum, o yüzden sormak istedim. Parçalı kanama oluyor mu sezeryanda da diye. Teşekkür ediyorum ♥️
ikibaloglanannesi Ben sezeryan oldum devlette. İlk 2 gün hasta bezi kullandım hastanede. Eve gelir gelmez uzun gece pedine geçtim. Çok fazla kanama yaşamadım 1.haftadan sonra
rabiayy Miyosss bazılarında az sürüyormuş canım, demek fazla da sürebiliyor böyle. Bünyeye bağlı demek ki
Girlmama rabiayy tabikide kanama cok oluyor hastanede hasta bezi takti ebeler sonra depende gectim 4 gun gelmedi kanamam kullabmiyordum ped durdu diye sonra bir anda bosladi ustum basim koltuk hep kan olmustu baya baya geliyor yani 4-5 gun depend kullanirsin sonra gece pedi cunku depend dikisleri terletiyormus doktorum cok kullandirmamisti bana
Gamzekyhnnnnnn rabiayy evet canım sezaryanda da kanama oluyo bende olmaz diye bilirdim ama alakası yokmuş baya normal gibi oluyomuş
Miyosss rabiayy öyle canm arkadaşımın da 1 hafta sürmüş tamamen kesilmişti. 40 günden fazla süren de var. Dediğin gibi bünyeyle alakalı
seyma0661 rabiayy sonlara doğru bi gün sadece beyaz sarımsı akıntı bi gün kanlı akıntı. Ama 10 günden sonra ped kullanmaya gerek kalmadı peçete yetiyor
babyiscoming_ rabiayy 46 gün falan oldu hala devam ediyor temizlenemedim bir türlü sezaryende aynı oluyor yani
rabiayy ikibaloglanannesi 1 sene olmamak normal deniyor. Umarım o kadar uzunn sürmez benim de. Önce sağlıkla kucağıma alayım da tabi, en önemlisi o 🫶🏻