Kızlar dün gece çok fazla kasılmam olduğu için hastaneye gittim hemen nst çekildi nst de sancı çıkmadı o yüzden doktorumun gelmesini bekledik. Doktorum usg kontrolü yaptı suyunda herhangi bir azalma yok ancak hafif açılma ve rahim incelmesi var dikkat edeceğiz dedi. Planlı sezaryen doğum istiyordum 23 nisana gün aldık. Yani 21 gün var ancak doktorum erken doğumda olabileceğini söyledi bebeğim şu an 2500 gr 46 cm. Başına böyle bir şey gelip de zamanında doğum yapan var mı? Veya erken doğum olsa bile bu kilo vs küveze girmemesi için yeterli mi? Ne önerirsiniz tecrübeli annelerden yorum bekliyorum 💕 duanıza talibim