Kızlar 2 gündür göbeğim kaşınıyordu ben çatlak oluşuyor diye düşünmüştüm . Ama dün ve bugün isilik gibi şeyler çıktı göbeğimde ve göğsümün üstünde başka yerlerimde yok ama korktum . Çok minicik kızarıklıklar içerisinde su varmış gibi . Kaşıyınca rahatlıyorum ama kıpkırmızı oluyor her yerim . Bu nedir ya anlayamadım ?