Dmrsngl İkiz gebeyim etrafımda domuz gribi olanlar vardı onlardan gectıgınden suphelıyım ateşim çıkıyor kemik ağrısı haksızlık var ateşimi bir sekılde düşürmeye çalışıyorum ama bebeğe zararşı olur mu dıye korkuyorum kadın doğum acile mi gitmeliyim yoksa normal acile mi gitmelıyım
Selim_Alparslan Dmrsngl ayni sekildeyim 3 gündür. Cok fenayım. Bol bol meyve tuket kuzum. Birde ıhlamur limon ic. Kis cayi yap kendine taze meyvelerden. Dün esim yapti bana sagolsun. Parol alıyorum gece uyurken rahat uyumak için. Birde suyu burnuma çekiyorum bol bol sumkuruyorum. Geçmiş olsun canım 🌸
ayseeacar Ateş varsa mutlaka doktoruna danış ben 2,5 aylık hamileyken hasta olmuştum ateşim çıkmıştı doktorum hemen parol iç ılık suyla duş al demişti. Çünkü Allah korusun ateş tehlikeli bebeğin kalp atışını durdurur demişti
Mavro 15 haftalik hamileyim aynı sikayetlerden normal acile başvurdum özelde test yaptılar infulenza oldum ve çok ağır geçirdim. Bence vakit kaybetmeyin doktora gidin. Doktorum bebeği etkilemez demişti ama beni çok yıprattı mecbur antibiyotik başladık